باربری در شهرک صنعتی کوثر

شرکت حمل و نقل نگین بار سلیم مفتخر است که در زمینه ارائه خدمات حمل و نقلی و باربری در شهرک صنعتی کوثر فعالیت می نماید و همواره کسب رضایت مشتریان خود را سرلوحه ی کار خویش قرار داده است.

معرفی شهرک صنعتی کوثر

شهرک صنعتی کوثر در سال 1372 واقع در استان اشتهارد به ادرس کیلومتر 20 جاده اشتهارد به ماهدشت توسط وزیر صنعت و معدن و تجارت تاسیس شد.این شهرک صنعتی اکنون یکی از قطب های صنعتی کشور به شمار می رود و بهترین مکان برای سرمایه گذاری صنعت گران می باشد.به سبب واگذاری و طرح های حمایتی دولت شاهد رشد چشمگیر این شهرک در تمام زمینه های صنعتی  و اینده ای روش برای شهرک صنعتی کوثر پیش بینی می شود.

بواسطه فعالیت  کارخانجات متنوعی در این شهرک اعم از صنایع چوبی و سلولزی ، صنایع شیمیائی و پلاستیک  ، صنایع غذایی و بسته بندی ، صنایع  فلزی شامل   قطعه سازی و  قالب سازی و  ماشین سازی ،  ، خوراک دام و طیور ، صنایع شوینده و بهداشتی این شهرک صنعتی  تا به امروز نیازهای فراوانی در سطح کشور  را  مرتفع ساخته است .شهرک صنعتی کوثر تواسته یکی از حامیان مهم و حیاتی کارخانجات بزرگ کشور به شمار می رود و همواره در مسیر پیشبرد اهداف کشور قدم برداشته است.

خدمات حمل و نقل و باربری در شهرک صنعتی کوثر

شرکت حمل و نقل نگین بار سلیم متشکل از نیروی کاری مجرب و کارازموده جوان با بهره مندی از به روز ترین تجهیزات روز دنیا از پیشتازان ارائه خدمات باربری در شهرک صنعتی کوثر می باشد.خدمات پشتیبانی و باربری شهرک صنعتی کوثر به صورت شبانه روزی انجام می شود.

همانطور که می دانید انتخاب شرکت حمل و نقل برای دریافت خدمات باربری امری مهم و حیاتی برای صنعت گران تلقی می شود و شرکت های حمل و نقل می بایست با ایجاد بستری مناسب در راستای اعتلای کیفیت خدمات خود گام بردارند.

مزایای خدمات باربری در شهرک صنعتی کوثر توسط شرکت حل و نقل نگین بار سلیم:

  • بیمه بار به صورت انلاین
  • ارسال بار به تمامی نقاط کشور
  • ارسال محموله های ترافیکی به تمامی مناطق
  • خدمات مشاوره و پشتیبانی حمل و نقل
  • شبکه حمل و نقل سازمان یافته
  • پشتیبانی بار